Sien jou later!! - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Simone Peeters - WaarBenJij.nu Sien jou later!! - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Simone Peeters - WaarBenJij.nu

Sien jou later!!

Door: Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone

04 Juni 2014 | Nederland, Oisterwijk

JAAAAAA eindelijk is het zover!! Na maanden (wachten ;)) mag ik dan eindelijk vandaag vertrekken naar de andere kant van de wereld!! En wel naar het oh zo mooie Kaapstad (heb ik me laten vertellen)!
Gelukkig ging het visum aanvragen echt supersnel en vloeiend (NOT!) maar 3 weken voor vertrek stond ik als een blij kindje dat net een cadeautje had gekregen weer buiten bij de ambassade, het moet kunnen zeggen we maar...
De tassen zijn gepakt, alle borrels zijn weer voorbij, de eerste tranen zijn al van de wangen gerold, en denk dat er vandaag nog vele komen. Thank god is er Skype, Facetime, Internet en bovendien: Facebook!
Ik zal ervoor zorgen dat jaloerse blikken naar het computerscherm geworpen zullen worden terwijl er naar de foto's gekeken word die ik zal plaatsen ;)
Gelukkig zit ik niet alleen in Kaapstad en zijn er al, as we speak, twee studiegenoten waarvan één tevens mijn nieuwe collega is, al aan het werk in hotels. Heb al wat verhalen gehoord dus ben benieuwd! Daarnaast zullen na mij nog 4 meiden naar Kaapstad afreizen dus het word een gezellige boel!
Bovendien komen mama en mijn stiefvader (of hoe hij zichzelf graag noemt: liefvader of Baas B..) langs met Norbert en Desiree in November!
Voor nu: geniet van het mooie weer aanstaande weekend in Nederland, in Kaapstad gaat het regenen! Jullie horen snel van mij oftewel: Ek sal jou ‘n brief skryf!

Tatta en totsiens!! xxxx

  • 04 Juni 2014 - 11:29

    Liesje:

    Zucht..... Mis je nu al! Veel plezier skatje en we zien je in november. Xxxxxxx

  • 04 Juni 2014 - 11:38

    Nicole:

    Veel plezier Xxx

  • 04 Juni 2014 - 11:49

    Tember:

    Ik ben heel benieuwd naar je verhalen! Veel plezier, succes en doe geen dingen die ik ook niet zou doen ;)
    xx Tem

  • 04 Juni 2014 - 12:16

    Marjon :

    Lieve Simone, geniet en super leuk om jou op deze manier te kunnen volgen!! X Marjon

  • 04 Juni 2014 - 12:39

    Afrikaanse Buienradar:

    Pak maar een goede regenjas in, de komende twee maanden zul je 'm veel nodig hebben!

  • 04 Juni 2014 - 15:50

    Claire:

    Ik zal je missen, maaar geniet ervan en tot in december! Xxxxx

  • 04 Juni 2014 - 16:18

    Daan:

    Hoi Simone,

    Heel veel plezier daar.
    Hier bij de Tijd hou ik de boel bij elkaar.
    Grtjs,

    Daan

  • 05 Juni 2014 - 20:15

    Annaaaaaaaaaaaaaa (gup):

    ik mis je nu al en ik blijf dit zeker volgen

  • 06 Juni 2014 - 16:02

    Mirjan:

    He Simone, ben je al plaats van bestemming? We zijn met z'n allen enorm benieuwd. Dus gooi alle foto's en eerste indrukken maar op FB of "waarbenjenu.nl". Pak het leven daar met 2 handen vast, en vooral GENIETEN met hoofdletters.
    Dikke kus Mir

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Simone

Actief sinds 25 Mei 2014
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 8723

Voorgaande reizen:

11 Mei 2017 - 20 Mei 2017

Las Vegaaass

08 Juni 2016 - 18 Juni 2016

USA 2016

04 Juni 2014 - 11 December 2014

Kaapstad

Landen bezocht: